WE ARE

M&CSAATCHI TLV

Alon@mcsaatchi.co.il | Tzur@mcsaatchi.co.il

Alon 050-8442678 | Tzur 054-4666236

2 Nim Boulevard, Rishon Le'Zion

  • LinkedIn
  • Youtube
  • Faecbook
  • Instagram
PRINT

קולקציית סופגניות רולדין 2019

כבר ארבע שנים שהמהות של הקמפיין היא העצמת הסופגניות,
הן המרכז, הן היצירה, הן הגיבורות, לאורך השנים נוצר קריאטיב שמוציא אותן
גדולות מהחיים, אופנתיות, נחשקות MUST HAVE ולא דרך צילומי פודשוטס,
להיפך דרך אומנות ואופנה - רק ככה אפשר להפוך מוצר מזון להרבה יותר ממוצר מזון. השנה, תחת אותו עיקרון אבל באמצעות רעיון אחר לגמרי הועצמו הסופגניות הפעם דרך בחירות של הפכים/ניגודים – בכל סופגנייה בחרו מישהו או מישהי שמייצגים על פניו משהו שונה לגמרי מהסופגניה, לכאורה לא הבחירה הטבעית. הסיטואציה שנוצרה, המתח, הדיסוננס הם שמייצרים את הפוקוס, הבולטות והמעורבות הרגשית, תשאלו
את אוהדי מכבי ת"א שהצילום של אבי נימני עם סופגנייה אדומה יצר ביניהם דיון של "חיים ומוות". אם תרצו יש כאן גם מסר חברתי מרומז – אפשר לבחור ולאהוב דווקא
את השונה, את האחר, את הניגוד. אז לא חשוב מי אתם, השנה יש לרולדין
מגוון סופגניות למגוון של אנשים.

1/7

לנד רובר דיסקברי ספורט

כנסו למצב משפחה

לנד רובר הוא הרבה יותר מכלי רכב שמאפשר להגיע רחוק ולכל מקום, הוא מותג שמבין את הקהל שלו ובוחר לאפשר לו להתחבר קודם כל לאלו שהכי חשובים לו - המשפחה.

 השקת RANGE ROVER VELAR

כשלנד רובר משיקה בישראל את הרכב הכי מעוצב שלה זה טבעי להגדיר אותו כיצירת אומנות

לנד רובר מותג

נכון שהוא מותג יוקרה, אבל מעל הכל לנד רובר הוא מותג שמייצג עולם של הרפתקנות ללא גבולות.

LAND ROVER EVERYWHERE

יכולות העבירות של לנד רובר הפכו אותו לאגדה,

אנחנו רק המחשנו עד כמה היכולות האלו מרשימות.

קולקציית סופגניות רולדין 2018

שנה שלישית לקמפיין שהפך את קולקציית הסופגניות של רולדין ל- MUST HAVE בכל בית בחנוכה.

קולקציית סופגניות רולדין 2017

שנה שנייה לקמפיין שמשלב בין מזון

לאופנה בדרך הכי סטייליסטית שיש

קולקציית סופגניות רולדין 2016

כשקולקציית סופגניות הופכת לקולקציית אופנה

נוצר קמפיין שאי אפשר להתעלם ממנו כולל זכייה

קקטוס הזהב – תחרות הקריאטיב של ישראל

LINKEDOUT ריקושט

...פחות מסכים יותר טיולים, יותר שלווה, יותר חוויות

גטי אימג'ס - דיוויד בואי

אגדות חיות לנצח בזכות הירושה שהם משאירים כולל תמונות בלתי נשכחות.

UPPER SELFIE - מועדון הכושר וים

שאלתם את עצמכם למה אנשים מרימים את היד בצילום סלפי?

זה כדי להוריד "משקל". אז יש לנו פתרון.

יגואר - קמפיין מותג 2017

השקת רעיון מותג חדש: שחרר את היגואר שבך.

יגואר - מערכת השמע הטובה בעולם

את המודעה הזאת אפשר ממש לשמוע

רב בריח- אצבע משולשת

כל מילה מיותרת :-)